Ångest

Är det verkligen så att jag skall behöva lämna bort mina pippifåglar till mat?? :-(  Jag skulle nog aldrig skaffat några igentligen.
För dom flesta är det levande köttbitar men för mig är det mina bäbisar!
Ja skulle aldrig kunna äta dom.  heller inte "nacka" (avliva) dom just för att bli av med dom eller äta dom. Skulle någon skada sig så självklart tar man bort den individen isåfall men då beror de ju på djurskyddskäl och inget annat.
Nu är det 12 tuppar för mycket och dom måste hitta hem, hem med krav på utevistelse.
Sedan om dom skall äta dom är ju absolut inget ja vill, men det verkar ju  vara det som folk vill göra :-(
Så  snart får ja väll sänka mina krav och låta dom käkas då om dom nu tvunget måste göra det , men det skär i hjärtat och är absolut inget som jag vill vara delaktig i!

Farbror Mårten

Kommentarer
Postat av: Astrid

Usch, blev det så många tuppar... Vad synd... :(

2010-11-28 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0