Fredag!

Äntligen Fredag :-)  Idag kommer Theresia hit, skall bli så kul att få träffa henne igen! Längesedan nu, så vi har en heel del att prata om!  Skall nog ta en sväng med hästarna också ;-)
Just nu är det krig i min mun, ja har skit ont i munnen och det verkar som om det är min visdomstand som spökar :-/
Jag drar mig in i det sista för att gå till tandläkaren, inte för att jag har någon tandläkarskräck , men som bekant så brukar ju visdomständer sitta så in i ....
Så att dra ut någon sådan finns inte med i mina planer. Särskilt inte med min hårdhänta tandläkare! Riktigt Rivig är hon! Skall man vara det när man jobbar inom vården?
Hursomhellst så  är hon duktig för övrigt.  Hon fixade mina tänder jättebra efter att ja voltade av vägen för snart 4 år sedan.
Det var hur mycket sprickor som hellst i dom, såg ut som ett spindelnätmönster. Så det känns helt enkelt bäst att fortsätta gå till henne trots allt. Men aldrig att ja tänker henne låta sig ge sig på min onda tand i dagsläget, nej tack!
I morgon Lördag så kommer Hans,Astrid och Anne hit, då blir det fart!
Nu får ja ut till Pållarna som vill ha frukost!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0