Tillbaks! Efter ett låååångt uppehåll

Just nu håller jag på med ett nytt projekt och det är nämligen inkörning av vår Nordiskorsning.
Vi har hållt på i ca 4 veckor sammanlagt och det går jättebra! Just nu håller vi på med ett moment som innebär att att vi drar ett bildäck längs marken framför, brevid, bakom flisan utan att fästa fast det.
Jag har haft turen att hitta en jätte bra person via nätet som kommer med mycket bra tips på övningar mm :-)
just nu tränar vi  framför och brevid än sålänge då hon fortfarande tycker att ljudet från däcket fortfarande är ganska läskigt ;-)
Detta med inkörning är helt nytt för mig, jag som mest sysslat med ridning  i hela mitt gångna liv. Så det skall bli både spännande och roligt att försöka genomföra något nytt.
Gäller bara att undvika misstag så att inga negativa spår sätts i hästen.  Vid min sida har jag min lilla hjälpbreda Astrid som är vår lilla hästtjej som ställer upp så ofta hon kan. Tusen tack för det!
Flisan i trädgården
Under utbildning
Astrid på Felicia

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hihi :) <3

2010-11-02 @ 19:29:23
URL: http://astriid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0